Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε περίπτωση που κάνατε κάποιο λάθος ή που δεν καλύπτουν τις προσδοκίες σας.
Πριν κάθε επιστροφή είναι απαραίτητη η επικοινωνία (μέσω e-mail,fax ή τηλεφώνου) μαζί μας, και η συγκατάθεση μας για την επιστροφή που θέλετε να κάνετε. Σε κάθε άλλη περίπτωση το Suitupstories.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παραλαβή της επιστροφής σας.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Tο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν πρέπει να διαφέρει σε τίποτα από ένα φυσικό κατάστημα της αλυσίδας SUIT UP STORIES έτσι είτε η επιστροφή γίνεται λόγω αλλαγής μεγέθους, χρώματος είτε για οποιοδήποτε λόγο όπως για παράδειγμα επειδή δεν μείνατε ευχαριστημένοι από το προϊόν σας, παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής.
Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 εργασίμων ημερών τότε το Suitupstories.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής.
Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
Στην αρχική κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής)
Σε περίπτωση αλλαγής μεγέθους, σχεδίου, χρώματος σε ρούχο, παπούτσι, αξεσουάρ λόγω λάθος εκτίμησης του πελάτη, μπορεί ο πελάτης να επικοινωνήσει στο 21 05233011 και να αναφέρει την αλλαγή που θέλει να πραγματοποιήσει. Στην συνέχεια το SUIT UP STORIES παραλαμβάνει το λανθασμένο προϊόν και αποστέλλει το καινούριο προϊόν. Το κόστος της κίνησης αυτής είναι 5.00€ τα οποία και αντιστοιχούν στα μεταφορικά έξοδα των προϊόντων.
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για εσώρουχα και μαγιό (σλιπ) για λόγους υγιεινής.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος, το SUIT UP STORIES αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος στον αγοραστή, καλύπτοντας εξ ολοκλήρου το κόστος αποστολής του, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα επιστραφεί στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση.
Το αίτημα αντικατάστασης θα πρέπει να γίνει σε 14 ημέρες από την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος και αφού προηγηθεί επικοινωνία, τηλεφωνική 210 5233011 ή μέσω mail (suitupstories@gmail.com), από την μεριά του αγοραστή με την εταιρία.
Αφού γίνει η παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας ή νέα αποστολή του προϊόντος προς τον καταναλωτή θα πραγματοποιηθεί μέσα σε 1 έως 4 ημέρες (αναλόγως τη διαθεσιμότητα)
Η εταιρεία μας επιβαρύνεται τόσο με τα έξοδα της επιστροφής του προς αντικατάσταση προϊόντος και της αποστολής του νέου, εάν το ελάττωμα οφείλεται σε δόλο ή σε βαρεία αμέλειά της. Σε κάθε άλλη περίπτωση, με το κόστος επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνεται η εταιρεία μας ενώ ο πελάτης επιβαρύνεται το κόστος της αποστολής του νέου.
Το προϊόν που επιστρέφεται αντικαθίσταται με προϊόν των ιδίων χαρακτηριστικών, μάρκας, μεγέθους σε σχέση με το επιστρεφόμενο, χωρίς την ύπαρξη του ελαττώματος και υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθέσιμο στο εμπόρευμα της εταιρείας μας.
Εάν δεν είναι διαθέσιμο, η εταιρεία μας ενημερώνει τον πελάτη και του δίνει την επιλογή να επιλέξει νέο προϊόν προς αγορά. Το νέο προϊόν που επιλέγει προς αγορά ο πελάτης πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με το επιστραφέν σε αυτό. Εάν το κόστος είναι μεγαλύτερο από το ποσό που έχει ήδη καταβάλλει ο πελάτης, επιβαρύνεται με την καταβολή της διαφοράς του. Η επιστροφή, του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του.
Τονίζεται ότι όλες οι αλλαγές πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις εκάστοτε τιμές που ισχύουν στον διαδικτυακό χώρο Suitupstories.gr
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Σε περίπτωση που ο πελάτης ακυρώσει την παραγγελία, η επιστροφή των χρημάτων που δεσμεύθηκαν από την πιστωτική ή χρεωστική του κάρτα, θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η εξόφληση της παραγγελίας του.
ο καταναλωτής μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή.
Τότε ο πελάτης επιβαρύνεται τα μεταφορικά έξοδα και Αντικαταβολής.