ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση λανθασμένης αποστολής προϊόντος, το SUIT UP STORIES αναλαμβάνει πλήρως την αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος στον αγοραστή, καλύπτοντας εξ ολοκλήρου το κόστος αποστολής του, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα επιστραφεί στην αρχική-εργοστασιακή του κατάσταση.
Το αίτημα αντικατάστασης θα πρέπει να γίνει σε 14 ημέρες από την παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος και αφού προηγηθεί επικοινωνία, τηλεφωνική 210 5233011 ή μέσω mail (suitupstories@gmail.com), από την μεριά του αγοραστή με την εταιρία.
Αφού γίνει η παραλαβή του προϊόντος από την εταιρεία μας ή νέα αποστολή του προϊόντος προς τον καταναλωτή θα πραγματοποιηθεί μέσα σε 1 έως 4 ημέρες (αναλόγως τη διαθεσιμότητα)
Η εταιρεία μας επιβαρύνεται τόσο με τα έξοδα της επιστροφής του προς αντικατάσταση προϊόντος και της αποστολής του νέου, εάν το ελάττωμα οφείλεται σε δόλο ή σε βαρεία αμέλειά της. Σε κάθε άλλη περίπτωση, με το κόστος επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνεται η εταιρεία μας ενώ ο πελάτης επιβαρύνεται το κόστος της αποστολής του νέου.
Το προϊόν που επιστρέφεται αντικαθίσταται με προϊόν των ιδίων χαρακτηριστικών, μάρκας, μεγέθους σε σχέση με το επιστρεφόμενο, χωρίς την ύπαρξη του ελαττώματος και υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθέσιμο στο εμπόρευμα της εταιρείας μας.
Εάν δεν είναι διαθέσιμο, η εταιρεία μας ενημερώνει τον πελάτη και του δίνει την επιλογή να επιλέξει νέο προϊόν προς αγορά. Το νέο προϊόν που επιλέγει προς αγορά ο πελάτης πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με το επιστραφέν σε αυτό. Εάν το κόστος είναι μεγαλύτερο από το ποσό που έχει ήδη καταβάλλει ο πελάτης, επιβαρύνεται με την καταβολή της διαφοράς του. Η επιστροφή, του προς αντικατάσταση προϊόντος, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του.
Τονίζεται ότι όλες οι αλλαγές πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις εκάστοτε τιμές που ισχύουν στον διαδικτυακό χώρο Suitupstories.gr